بیماری فشار خون بالا کلیه درمان می شود؟ در دسترس میکرو چینی درمان فشار خون بالا؟
نوشته شده توسط : rshaole

فشار خون بالا می تواند باعث آسیب مستقیم به کلیه ها، شناخته شده به عنوان بیماری های کلیوی فشار خون بالا، از جمله تصلب شرایین کلیوی خوش خیم و بدخیم، تصلب شرایین کلیوی شود. تصلب شرایین کلیوی خوش خیم، فشار خون بالا منجر به طولانی مدت شفاف شریان کلیه، باعث ایسکمی کلیوی، هیپوکسی، فیبروز، اسکلروز، نکروز، پس از آن وجود دارد نارسایی کلیه، خواهد شد در نهایت به اورمی توسعه. تغییرات پاتولوژیک و طول و مدت زمان شدت فشار خون بالا. ضایعات گلومرولی می الیافی و شفاف مانند، عروق شفاف آوران، آتروفی لوله، فیبروز بینابینی، بین شریان و عروق کمانی نیز ممکن است درجات مختلفی از ضخیم شدن انتیما دارند. تصلب شرایین بدخیم کلیوی به علت فشار خون بالا ناشی از توسعه ناگهانی ضایعات منتشر شریان کلیه، که منجر به وخامت شدید از عملکرد کلیه.

بسیاری از خطرات هستند نفروپاتی فشار خون بزرگ بسیار آشنا نیست، در واقع، برای دیدن آنچه که عواقب ناشی از پیش آگهی ضعیف منجر خواهد شد. نفروپاتی فشار خون نیاز به بیماران بگویید، اگر فشار خون به طور موثر کنترل نمی کند، کلیه ها و یا ادامه استفاده از داروهای کلیه آسیب رساندن به، آسیب عروق کلیوی تشدید است محافظت نمی کند، ممکن است به ادامه توسعه نارسایی کلیه منجر شود، تا زمانی که اورمی بیماری است. می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون و نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی فشار خون، ما باید از علل ریشه ای شروع شروع، که شده است، نیاز به حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، صدمه به کلیه نیازهای تعمیر. بنابراین، چگونه برای درمان فشار خون بالا، بیماری های کلیوی؟ چند سری کوچک از توصیه های وجود دارد به شرح زیر است:

1، فشار خون بالا

میکرو چینی پزشکی نفوذ درمانی؛ درمان نفروپاتی فشار خون بالا، طب چینی درمان محافظه کارانه توصیه می شود. درمان طب میکرو چینی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فشار خون بالا که در آن یک اثر مشترک جهانی است که 80٪ کنترل فشار خون بالا، و حتی برخی از دیگر بر روی هر داروهای ضد فشار خون تکیه می کنند، فشار خون هنوز هم می تواند حفظ ثبات می کند دوباره بجای اول برگشتن نیست، علاوه بر شرایط مربوطه خود را نیز درجات مختلف بهبود وجود دارد. مبتنی بر میکرو طب سنتی چینی تغییر کرده است بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا هنوز نشستن و صبر کنید تا زوال کلیه خجالت اورمی.

2، آسیب دیده را ترمیم واحد کلیه، بهبود عملکرد کلیه

میکرو چینی پزشکی وارد بدن شود، آن به طور مستقیم با بیماری های کلیوی تراز وسط قرار دارد (کمپلکسهای ایمنی، اسکلروز گلومرولی، و غیره) به این هدف، از انتشار مواد فعال از طب سنتی چینی، کمپلکسهای ایمنی، و همچنین ترمیم بافت های بیمار. هنگامی که آسیب کلیه تعمیر است، عملکرد کلیه شروع به بهبود می یابند، درمان مبتنی بر میکرو سنتی چینی نفوذ دارو در درمان فشار خون بالا و اثر اورمی نه تنها سریع، بلکه آسان به عود.

3، برای انتخاب داروهای ضد فشار خون

① دیورتیک؛ مسدود کننده ②β؛ آنتاگونیست کلسیم ③؛ ④ آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم مبدل (ACEI). در آن آنتاگونیست کلسیم، ACEI در همودینامیک کلیوی مطلوب تر، ACEI کاهش پروتئین در ادرار نسبت به سایر داروهای ضد فشار خون است. کنترل موثر فشار خون به حالت عادی یا در نزدیکی طبیعی (18.7 / 12 کیلو پاسکال، 140/90 میلی متر جیوه) می تواند به جلوگیری یا تاخیر آسیب کلیوی فشار خون بالا با ثبات است.

4، درمان مرسوم نفروپاتی فشار خون بالا


متعارف درمان جفتک انداختن بالینی و صرف برخی از داروهای درمان صرفا علامت، آیا برای درمان آسیب کلیوی نیست علت سلول های اندوتلیال گلومرولی است، بنابراین همیشه وجود دارد ضایعه پیشرفت و خوب و بد که بیماری خود را است و به طور دائم، علت ریشه ای مشکل مزمن مداوم است.

5، تزریق داخل وریدی

زوال سریع عملکرد کلیوی در کوتاه مدت آترواسکلروز بدخیم کلیه در بیماران مبتلا به فشار خون بالا در انسفالوپاتی، حدت بینایی سرعت در حال کاهش، خونریزی داخل جمجمه و داروهای خوراکی می تواند داخل وریدی تجویز می شود، معمولا نیتروپروساید سدیم استفاده می شود، و تلاش در 12 تا 24 ساعت کنترل فشار خون. مینوکسیدیل می تواند به سرعت کاهش فشار خون، در ابتدا برای درمان فشار خون بالا بدخیم.

6، به منظور بهبود سطح عروق خونی، کاهش فشار خون اساسا

پس از طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو پس از پردازش تعداد زیادی از عروق عامل وجود دارد آرامش بخش، عامل گشادکننده عروق به تون عروق و رگ های خونی کوچک در هم افزایی است که تبدیل سیستمیک و کلیه آرامش عروق رخ می دهد، و در نتیجه رگ های خونی را کاهش به علت عدم آرامش، فشار خون بالا ناشی از تنش بیش از حد.

7، رژیم غذایی کنترل به ورزش کافی

اوایل، فشار خون بالا خفیف و ادرار طبیعی می تواند قابل ملاحظه باشد درمان غیر دارویی، حفظ روحیه خوب، کاهش وزن، محدودیت نمک، حد الکل، چی گونگ و تای چی، ورزش مناسب.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری فشار خون بالا کلیه درمان می شود؟ در دسترس میکرو چینی درمان فشار خون بالا؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: